Cechy wyróżniające najlepsze firmowe wizytówki

Cechy wyróżniające najlepsze firmowe wizytówki

11 czerwca 2015 Wyłączone przez Kamil

Wizytówka nie tylko ma praktyczne zastosowanie w zakresie wskazania adresu elektronicznego lub numeru telefonu do danego pracownika. Poprzez dołożenie odpowiedniej staranności i stworzenie wyjątkowo zapadającej w pamęć wizyztówki, przedsiębiorstwo wysyła sygnał potencjalnemu lub obecnemu swojemu klientowi, że traktuje go poważnie i dba o każdy detal prowadzonej działalności. Elegancka, minimalistycznie zaprojektowana i wykonana z jakościowych surowców wizytówka firmowa niemal natychmias stwrza wrażenie, że firma działa w pełni profesjonalny i nowoczesny sposób oraz z wielkim szacunkiem traktuje kwestie obsługi klienta. Otrzymanie wizytówki, która robi duże wrażenie i wyróżnia się spośród innych posiadanych, jest odnotowywane przez klienta i na dłużej zapada mu w pamięć. Wszystkie te fakty sprawiają, że wizytówki firmowe powinny być projektowane z należytą starannością i znajomością istotnych zasad graficznych.

Pomoc projektowa grafików w drukarni

Pomoc taką niekiedy świadczą graficy w drukarniach, które sprzedają wizytówki, kalendarze i inne rozmaite gadżety firmowe z nadrukiem. Dla dużych drukarni zmiana nośnika, który ulega cyfrowemum zadrukowi, nie stanowi najmniejszego problemu, chociaż oczywiście przy zamówieniu liczonym na setki czy tysiące negocjować można znacznie korzystniejsze warunki cenowe. Łatwiej także o pomoc grafików, jeśli zamóienie dotyczy tysiąca wizytówek, aniżeli przy zamówieniu na 10 sztuk. Warto jednak rozważyć samodzielne stworzenie projektu i skorzystanie z opcji konsultacji, które są dostępne nawet w przypadku rozlicznych drukarni online.

Ponowne wykorzystanie projektu na wizytówki firmowe

Zarówno zamawiając wizytówki w drukarni stacjonarnej jak i internetowej, liczyć można na zapisanie swoich projektów i ich ponowne wykorzystanie w przyszłości przy okazji nastęnych zamówień np. na kalendarze, gadżety biurowe itp. To znacznie ułatwia utrzymanie spójnego wizerunku przedsiębiorstwa i pozwala na projektowanie tzw. identyfikacji graficznej marki, co ma szczególne znaczenie na rynku lokalnym oraz przy utrwalaniu swojej bazy stałych klientów.